Trucuri
smartCUBE
Concepe un design inteligent
Ca si informatie, SmartCUBE trebuie sa ofere suficiente informatii (deci nici prea multe, nici prea putine) privind firma sau dupa caz, privind produsul pe care il promovezi. Iata cateva recomandari:
- fata SmartCUBE este bine sa fie personalizata discret; este fata cea mai vizibila pentru cel care foloseste SmartCUBE-ul. Este bine ca aceasta fata sa cuprinda elemente de identitate vizuala, dar nu intr-o maniera agresiva.
- spatele SmartCUBE este partea cea mai vizibila pentru potentialul tau client. Deci va fi personalizata puternic, agresiv. Aceasta parte a personalizarii prin mesajul pe care il transmite trebuie sa atraga intreaga atentie asupra produsului sau imaginii promovate.
- lateralele SmartCUBE-ului sunt suficient de vizibile pentru a fi utilizate la detalii privind obiectul promovarii sau datele de contact.
- filele SmartCUBE sunt cele care raman la potentialii clienti. Deci trebuie sa contina pe langa informatiile esentiale, cel putin o data de contact. In acelasi timp, acestea trebuie sa aiba suficient spatiu liber pentru notite, pentru a nu-si pierde utilitatea.

Atentie la distributia SmartCUBE!
Gandeste o strategie de distributie a SmartCUBE. Astfel iti vei aloca o anumita perioada de timp in care vei incerca sa plasezi cat mai eficient intreg tirajul. Pentru ca SmartCUBE sa lucreze pentru tine, trebuie sa fie in primul rand distribuit!

Profita de experienta noastra!
Succesul unei campanii SmartCUBE pe care ai demarat-o este pentru noi cel putin la fel de important cat este pentru tine. De aceea, fie ca este vorba de design, distributie sau orice alta chestiune legata de aceasta actiune, atunci cand ai nevoie de ajutor, nu ezita sa ne contactezi.
Gandeste o campanie SmartCUBE
Gandeste realizarea si distribuirea acestui material promotional ca pe o campanie promotionala in sine. Un plan bine gandit se va concretiza intr-o actiune promotionala cu impact mare si costuri reduse.

Cui vei distribui SmartCUBE-urile?
- Acelor colaboratori, parteneri, clienti care la randul lor au relatii comerciale cu firme sau persoane fizice care pentru tine reprezinta potentiali clienti.
- Acelor colaboratori care lucreaza cu un numar mare de firme, chiar daca nu cunosc segmentul de activitate al acestora. (ex. firmele de curierat rapid) 
- In targuri si expozitii, celor care iti viziteaza standul si care consideri ca au relatii comerciale cu parteneri de afaceri care pot fi interesati de produsele si serviciile tale.
- Oricarui client, potential client, colaborator sau partener de afaceri, in cadrul unor actiuni de imagine (ex. cadouri de sfarsit de an).

Cui nu vei distribui SmartCUBE-uri?
- Concurentei, deoarece cu siguranta nu va fi de acord sa-ti faca reclama.
- Clientilor si colaboratorilor nemultumiti de produsele sau serviciile tale.
- Acelor firme a caror clienti nu au nici o legatura cu domeniul tau de activitate.